من می توانم دیالیز با نفروپاتی IgA در ترک در مرحله 5
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من می توانم دیالیز با نفروپاتی IgA در ترک در مرحله 5

آیا می دیالیز با نفروپاتی IgA در ترک گام 5Etapa 5 نفروپاتی IgA آنقدر شدید است که بیشتر بیماران نیاز به برخی از روش های درمانی برای طولانی امید به زندگی خود و بهبود کیفیت خود را از دیالیز vida.La درمان مطرح است. آنها می توانند بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA مرحله 5 پیاده دیالیز؟

مرحله 5 دیالیز برای نفروپاتی IgA در

در مرحله 5، کلیه ها بیشتر از توانایی خود را برای فیلتر کردن sangre.Demasiados مواد مضر سپرده در اختلالات خونی و یا داخلی بدن حتی ممکن است باعث muerte.La دیالیز از دست دادن یک درمان است که می تواند کلیه های آسیب دیده جایگزین است برای فیلتر کردن خون و حذف مواد شیمیایی و سموم اتلاف cuerpo.Sin با این حال، نه یک درمان آسان برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در زیرا می تواند عوارض جانبی و یا عوارض به راحتی می شود.

آیا جایگزینی برای دیالیز درمان برای این بیماران IgA نفروپاتی وجود دارد؟

خوشبختانه، پاسخ مثبت است.

همانطور که می دانیم، پیوند کلیه یک درمان موثر برای terminal.Sin بیماری کلیوی اما با توجه به نفروپاتی IgA در توسط کمپلکسهای ایمنی ایجاد می شود، سیستم ایمنی غیر طبیعی می تواند باعث نفروپاتی IgA در در پیوند کلیه به نظر می رسد دوباره. نفروپاتی IgA در مثال می توانید کلیه جدید حمله و بیماران ممکن است از بیماری مرحله 5 کلیه رنج می برند.

علاوه بر کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و پاک کردن خون آلودگی درمانی نیز می تواند بیماران مبتلا به مرحله نفروپاتی IgA در 5 کمک به پیاده روش های مختلف diálisis.Aunque استفاده می شود و در نظریه های مختلف بر اساس، هر دو از این دو درمان رفع کمپلکسهای ایمنی، بازسازی ساختار فیلتر کلیه و تعمیر سلول کلیوی dañadas.Sólo تمرکز اگر کلیه ها می تواند کار خود را انجام خود، می توانید بدون بیماران دیالیزی با موفقیت زندگی می کنند.

که برای تعیین درمان برای شما بهتر است، شما باید به ما کراتینین شما، عملکرد کلیه و دفع ادرار بگویید. سپس، کارشناسان کلیه در اینجا می تواند به شما در جزئیات کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: